Otaku's Home (オタクの家)

Otaku's Home (オタクの家)

Bemutatkozok!!!!

2014. november 07. - Mikike94

Hello Minna san!!!! (Na jó ez fura volt)

Ha sors vagy a véletlen ide küldőt , akkor már illene talán nekem elmondanom, hogy hova is kerültél. Nem igaz?

Gondolom már rá jöttél, hogy ez egy blog. Hidd el ez az…. Vagy annak készül… eddig…még nem tudom… talán……egyszer….

Mindegy, ahogy a címből (igen ott van fent) is utalhatsz ez egy olyan anime, manga, visual novel, light novel és stb, foglalkozó oldal ahol az én gondolataimat olvashatod. Nekem a mostani egyetemi éveim alatt már csak kisebb szabadidőmben tudok velük foglalkozni, de akkor is egy mű bejezése után ott maraduk a gondolataimmal. Eldöntöttem, hogy nem hagyom ezeket elveszni és inkább leírom, ha jó, ha nem. Ha szánsz időt rá, hogy elolvasd akkor köszönöm, ha véleményt is adsz, akkor már nagyon boldog vagyok, és ha még fel is iratkozol, akkor már meg vagyok tisztelve. Egyelőre egy fura macska reklámoz,ha nem félsz és feljebb mész ott már csak egy kattintás kell.

Várom érdeklődő szemeiteket! よろしくね。(Előre figyelmezlek, lehet egy két japán karakter a blogon, hehe)

MIKIKE94

A bejegyzés trackback címe:

https://otakushome.blog.hu/api/trackback/id/tr776873641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása